Lista przedmiotów z materiałami udostępnionymi dla studentów

Dla_studentów
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Miłosz Pisarczyk

Automatyczny system wspierania efektywności pracy specjalistów ds. sprzedaży bezpośredniej


An automatic system for promoting the efficiency of direct sales specialists


Opiekun pracy dyplomowej: dr inż. Paweł Pełczyński
Praca dyplomowa magisterska obroniona 2013-03-05
Streszczenie pracy dyplomowej:
Głównym celem pracy dyplomowej jest zbadanie aktualnej sytuacji zawodowej wśród specjalistów d.s. sprzedaży bezpośredniej (promotorów) oraz stworzenie i wdrożenie systemu działającego w oparciu o bazę danych, usprawniającego współpracę specjalistów do spraw sprzedaży bezpośredniej z przedstawicielami handlowymi oraz agencją reklamową. Na potrzeby stworzenia aplikacji o odpowiedniej funkcjonalności, wśród pracowników supermarketów została przeprowadzona anonimowa ankieta, składająca się z dziesięciu pytań. Dzięki uzyskanym z ankiety wynikom udało się stworzyć system wspomagający pracę specjalistów d.s. sprzedaży bezpośredniej. Stworzona aplikacja jest uruchamiana w przeglądarce internetowej i ma być dostępna z każdego urządzenia posiadającego dostęp do Internetu. System będzie wykorzystywany przez trzy grupy użytkowników, każda z grup będzie posiadać inne uprawnienia. Pierwsza grupa użytkowników to specjaliści do spraw sprzedaży bezpośredniej (promotorzy). Promotorzy będą mieć dostęp do następujących sekcji aplikacji: do panelu logowania; panelu raportowania; panelu kontaktu z przedstawicielem; panelu danych osobowych; grafiku pracy, w tym możliwości eksportowania rozliczenia miesięcznego, dostępu do aktualności, oraz do panelu z testami. Druga grupa użytkowników, czyli Przedstawiciele handlowi, uzyskają dostęp do panelu logowania się, podglądu pracowników oraz ich osiągów w pracy, tworzenia testów wiedzy technicznej, a także do panelu kontaktu z promotorami. Trzecią, najważniejszą grupą, jest administrator systemu, który będzie posiadać najwięcej uprawnień, tj. wszystkie funkcjonalności dostępne dla promotorów i przedstawicieli handlowych, ale dodatkowo m.in. dostęp do edycji kodu źródłowego systemu, dokonywania zmian w strukturze i zawartości bazy danych oraz plików na serwerze.
Abstract:
The main objective of the thesis is to examine the current situation of professionals direct sales (promoters) and the creation and implementation of a working system based on a database. The application will streamline collaboration among the specialists of direct sales between sales representatives and advertising agency. An anonymous survey consisting of ten questions was conducted with the employees of supermarkets to assure proper functionality of the application. . The results obtained from the survey enabled to create a system supporting the work of specialists of direct sales. The application will run in the browser and will be accessible from any device with Internet access. The system will be used by the three groups, each group will have different access rights for carrying out the activities. The first group of users are experts in direct sales (promoters). Promoters will have access to the following sections of the application: the login panel, the panel report, contact with a representative panel, panel data, schedule of work, including the ability to export the settlement to PDF (Portable Document Format), access to news, and a panel of knowledge tests (one test will be solved only once). The second group of users, the dealers will possess access to the login panel to view employees as well as their performance at work (sales) test of technical knowledge creation, as well as contact with the promoters of the panel. The third group, and also the most important, is the system administrator, who will have the most power, i.e. all of the functionality available to promoters and partners, but also including access to edit the source code of the system, make changes in the structure and content of the database and files on the server.